W związku z wprowadzeniem w tym roku zmian w „Ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach”, proponujemy usługi, które pozwolą na stworzenie unikalnej oferty zwiększającej szansę wygrania przetargu.
Podniesienie jakości świadczonych usług oraz wyróżnienie się na tle konkurencji może dać ogromne możliwości przy podejmowaniu decyzji o wyborze kontrahenta. Oferta posiadająca nowoczesne rozwiązania komunikacji, zarządzania, logistyki może stać się bardziej atrakcyjna. Dodatkowe opcje dadzą poczucie pełniejszej obsługi jaką może zaoferować oferent przyszłym kontrahentom.
Poniżej przedstawiamy przykładowe zastosowania usług mobilnych opartych na SMS w branży gospodarowania odpadami.
Odciążenie dyspozytora z części obowiązków pozwoli zaoszczędzić czas i poświęcić go na coś innego. W tym celu można posłużyć się bramką SMS, która odbierze wiadomości SMS od klientów i przekaże je do dyspozytora już w formie przetworzonej. Dzięki takiemu rozwiązaniu możecie Państwo częściowo zautomatyzować proces przyjmowania zgłoszeń, ogólnie mowiąc, wszystkich informacji docierających do Was za pośrednictwem telefonów GSM.
W przypadku windykacji należności można powiadomić klienta o tym fakcie za pośrednictwem SMS'a, co jest znacznie tańsze od wysyłki listu. Z takiego rozwiązania korzysta szereg firm mających kłopoty w egzekwowaniu długu. Jest to szybki, skuteczny a zarazem tani sposób przypominający klientowi nie tylko o zaległych płatnościach ale również o zbliżającym się terminie płatności. Są to głównie SMS'y, na które nie potrzebujemy odpowiedzi.
W takim wypadku najlepszym rozwiązaniem będzie usługa Powiadomienia. SMS wysłany jest z tzw nadpisu, zamiast numeru telefony, z którego przyszedł SMS pojawia się 11-sto znakowa nazwa np. Państwa firmy.
Zmiana trasy odbioru śmieci, dodanie kolejnego odbioru, anulowanie zlecenia - tego typu informacje dotrą szybko do pracowników w terenie. Dodatkowo pozostają w telefonie komórkowym do czasu kiedy będą potrzebne.
Wykorzystanie naszego serwisu pozwoli Państwu na zgromadzenie całej korespondencji SMS w jednym miejscu. Będziecie Państwo w stanie poprawić jakość świadczonych usług, udoskonalić i częściowo zautomatyzować kontakt z pracownikami terenowymi (kierowcami) oraz ułatwić zamówienia swoim klientom.
Nasze rozwiązanie pozwoli skuteczniej i szybciej reagować na zgłoszenia Państwa klientów i pracowników. Świadczymy szeroki zakres usług, które można wykorzystać na wielu różnych płaszczyznach. Proponujemy Państwu konkretne, gotowe, rozwiązania ale jednocześnie gotowi jesteśmy pomóc w wypracowaniu rozwiązań dopasowanych do Państwa potrzeb.
Do korzystania z naszych usług wystarczy komputer z dostępem do internetu. Obsługa naszych aplikacji wymaga jedynie dowolnej popularnej przeglądarki internetowej.
Poniżej przedstawiamy Państwu ceny przykładowych rozwiązań. Wszystkie ceny są cenami netto.
Windykacja
Wiadomości SMS o charakterze windykacyjnych. W telefonie odbiorcy pojawi się SMS, którego nadawcą jest 11-sto znakowy napis - np. nazwa firmy
Ilość SMS-ów | Koszty |
---|---|
100 | 13 PLN |
1000 | 115 PLN |
10000 | 1000 PLN |
Zamawianie wywozu śmieci
Numer dedykowany ( własny numer telefonu, na który klienci mogą wysyłać dowolne SMS-y ) opłata miesięczna: 150 PLN ( dodatkowo 0,03 PLN każdy SMS odebrany)
Komunikacja dwukierunkowa z pracownikami bądź klientami
Bramka Eko jest w specyficznych warunkach bramką dwukierunkową. Najpierw trzeba wysłać wiadomość na numer telefonu aby móc otrzymać od niego SMS'a zwrotnego. Może być wykorzystana jako bramka jednokierunkowa, informująca klientów o różnego rodzaju zdarzeniach z wyłączeniem SMS-ów windykacyjnych.
Ilość SMS-ów | Koszty |
---|---|
200 | 15 PLN |
2000 | 120 PLN |
20000 | 1000 PLN |
Numer Dedykowany ( własny numer telefonu,na który klienci mogą wysyłać dowolne SMS-y ) opłata miesięczna: 150 PLN ( dodatkowo 0,03 PLN każdy SMS odebrany)
Wysyłne SMS-y, typu Powiadomienia
Ilość SMS-ów | Koszty |
---|---|
200 | 26 PLN |
2000 | 230 PLN |
20000 | 2100 PLN |