Kampania SMS bazująca na pliku Excel
Usługa Excel2SMS pozwala na błyskawiczną realizację wysyłki wiadomości SMS bez konieczności jakiejkolwiek integracji bądź uruchamiania specjalnych aplikacji.
Wystarczy przesłać nam dyspozycję dotyczące wysyłki. Na podstawie otrzymanej treści i bazy numerów dokonamy wyceny i prześlemy fakturę pro forma. Po zarejestrowaniu opłaty nasz pracownik przeprowadzi akcję zgodnie z dyspozycją
- Minimalna liczba SMSów w pojedynczej kampanii: 200
- Własna nazwa jaka pojawi się w telefonie odbiorcy w polu nadawcy
- Możliwość elastycznego rozłożenia wysyłki w czasie
- Możliwość ustawienia czasu wysyłki indywidualnie dla każdego SMS'a
- Ankieta SMS - możliwość odebrania odpowiedzi
- Cena pojedynczego SMS-a: w zależności od ilości SMS-ów w kampanii
Jak skorzystać z usługi Excel2Sms
- Na adres excel2sms@smeskom.pl wysyłacie Państwo następujące informacje:
- Orientacyjny czas wysyłki
- Plik w dowolnym formacie (excel,csv,txt,openoffice) z numerami gsm
- Informacje dotyczące nadawcy SMS - własne pole nadawcy (max. 11 znaków) lub informacja, że nadawcą ma być numer GSM
- Dane do faktury
- Wystawiamy Państwu fakturę "pro forma" (jeśli jakieś informacje nie są jasne - konsultujemy je wcześniej z Państwem za pomocą e-maila)
- Oczekujemy na opłacenie faktury "pro forma"
- Po zarejestrowaniu środków na koncie, wysyłamy Państwu szczegóły zlecenia i realizujemy zamówienie wysyłki
- Po zakończeniu wysyłki wysyłamy Państwu za pomocą e-maila podsumowanie oraz fakturę VAT
Uwagi dotyczące pliku:
- Plik może mieć dowolny znany, ogólnie przyjęty format. Jeśli plik ma charakter wierszy i kolumn (np.: xls,csv) - numery powinny znajdować się w jednej kolumnie, jeśli jest to plik tekstowy, numery powinny znajdować w osobnych liniach tekstu.
- Jeśli lista zawierać będzie błędne numery GSM lub numery stacjonarne, numery te zostaną odrzucone. Wysyłka na te numery nie odbędzie się i opłata nie będzie pobrana.
- Jeśli SMS'y mają być rozłożone w czasie należy w dodatkowej kolumnie przy każdej wiadomości określić czas wysyłki, albo przesunięcie w minutach od czasu rozpoczęcia wysyłania.
Koszty
Koszty kampanii SMS to stała opłata związana z obsługą kampanii oraz opłata za wysłane SMSy.
Cena pojedynczego SMS-a zależna jest od wielkości kampanii.
Artykuły powiązane
AnkietaSMS – usługa polegająca na wysłaniu wiadomości na podstawie przygotowanego pliku Excel i odbiorze SMS'ów zwrotnych
czytaj więcej...